ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ: 210.5820.220

 

Το ανανεωμένο Volkswagen Golf VII ενσωματώνει ελαφρές σχεδιαστικές αλλαγές, αναβαθμισμένη καμπίνα και 3κύλινδρους και 4κύλινδρους κινητήρες τούρμπο.

Το facelifted Volkswagen Golf 2017 αποκαλύφθηκε πρόσφατα στο Los Angeles Auto Show 2016 με ελαφρύ ανασχεδιασμό στο αμάξωμα, αναβαθμισμένα σημεία στην καμπίνα και την προσθήκη του ολοκαίνουργιου 1.500άρη βενζινοκινητήρα τούρμπο με τη μεταβλητή υπερτροφοδότηση.

Το άρτι ανανεωμένο Golf θα διατεθεί στην αγορά από τον προσεχή Απρίλιο και στις τέσσερις φόρμες που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα: 3θυρο, 5θυρο και Variant.

H Volkswagen προχώρησε σε ένα αναμενόμενα υποτονικό εξωτερικό ανασχεδιασμό του αυτοκινήτου που κατά τα ειωθότα του γκρουπ απέχει ελάχιστα από το υφιστάμενο μοντέλο. Οι αλλαγές έγιναν ίσα ίσα προκειμένου το μικρό οικογενειακό της εταιρείας να αποκτήσει την απαραίτητη επικαιρότητα και να παραμείνει στο κορυφαίο ανταγωνιστικό επίπεδο που βρίσκεται –οι παγκόσμιες πωλήσεις του μοντέλου για το 2015 να θυμίσουμε ότι ήταν πάνω από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα. Η ανανέωση αυτή θα συνοδέψει το Golf μέχρι την παρουσίαση της ολοκαίνουργιας όγδοης γενιάς του το 2019.

Προς ώρας, η εταιρεία δεν έχει δημοσιοποιήσει ούτε στη Γερμανία τον επίσημο τιμοκατάλογο του αυτοκινήτου, αλλά πηγές μέσα από το Wolfsburg αναφέρουν ότι η τιμή θα είναι ελαφρά αυξημένη σε σχέση με τα αντίστοιχα υφιστάμενα μοντέλα. Εδώ να θυμίσουμε ότι στην Ελλάδα, το βασικό Golf, το 1.2 TSI 85 PS Active 3d ξεκινά από τις €16.450.

Σχεδιασμός
Οπτικά, το ανανεωμένο Golf ελάχιστα απέχει από το τεσσάρων ετών σύγχρονο μοντέλο, με τις αλλαγές να περιορίζονται στο ελάχιστο δυνατό. Εμπρός, ο προφυλακτήρας και τα φτερά ανασχεδιάστηκαν ελαφρά, όπως και τα φανάρια που απέκτησαν επίσης νέα γραφικά, ενώ υπάρχει σειρά από φώτα ημέρας LED και φουλ LED προβολείς στη θέση των υφιστάμενων Xenon. Φουλ LED είναι και τα φανάρια πίσω, όπως και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας που ενσωματώνει τις μπούκες των εξατμίσεων στην έκδοση R line. Ο ανασχεδιασμός έγινε με το διττό ρόλο της κοσμητικής και αεροδυναμικής απόδοσης του αυτοκινήτου. H εξωτερική αναβάθμιση του Golf ολοκληρώθηκε με νέα σχέδια στις ζάντες και πλουσιότερη χρωματική παλέτα.

Τεχνολογία
Στην καμπίνα, οι αλλαγές ήταν πιο εκτεταμένες με κύρια χαρακτηριστικά τα αναθεωρημένα πακέτα εξοπλισμού και τα στοιχεία επενδύσεων και διακόσμησης σε πόρτες, ταμπλό και κεντρική κονσόλα. Στο ίδιο μοτίβο με τα πρόσφατα μοντέλα της εταιρείας, υπάρχει και στο Golf πλέον διαθέσιμο το 12,3ιντσο ψηφιακό καντράν Active Info Display (έξτρα) αντί του κλασικού αναλογικού πίνακα οργάνων. Το AID υποστηρίζει πέντε διαφορετικά προφίλ που διαμορφώνουν την οθόνη σε Classic, Consumption and Range, Efficiency, Performance kai Driver Assistance and Navigation. Ανάλογα δε με το μοντέλο, το AID αλλάζει και χρωματισμό με το GTI να είναι σε κόκκινο και το ούλτρα αποδοτικό GTE σε γαλάζιο.

Πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές που έγιναν στα συστήματα πολυμέσων, φέρνοντας την πλούσια γκάμα της VW στη διάθεση του Golf. Έτσι υπάρχουν διαθέσιμα πέντε έξτρα συστήματα με οθόνη αφής, που περιλαμβάνουν μεγαλύτερη οθόνη, αλλά και διαφορετικό, πιο εύκολο interface, με το κορυφαίο σύστημα της σειρά Discover Pro να υποστηρίζει και έλεγχο μέσω χειρονομιών.
Το υφιστάμενα 5ιντσης οθόνης συστήματα Composition Touch και Composition Colour αντικαταστάθηκαν από άλλα με 6,5άρα οθόνη, ενώ τα αντίστοιχα 6,5ιντσα Composition Media και Discover Media ανέβηκαν στις οκτώ ίντσες. Τέλος, η οθόνη του κορυφαίου Discover Pro ανέβηκε από τις οκτώ στις 9,2 ίντσες, υποστηρίζοντας αφή, φωνητικές εντολές και χειρονομίες. Επιπλέον των νέων έξτρα συστημάτων infotainment, το ανανεωμένο Golf διαθέτει την τελευταία γενιά των υπηρεσιών on-line της Volkswagen, περιλαμβανομένων των τελευταίων εκδόσεων των Apple CarPlay, Android Auto και MirrorLink.

Το ανανεωμένο μπεστ σέλερ της γερμανικής εταιρείας υιοθετεί επίσης μια σειρά από νέα βοηθήματα για τον οδηγό. Αυτά περιλαμβάνουν το Traffic Jam Assist που επενεργεί αυτόματα στα φρένα, αναλαμβάνοντας το «σταμάτα ξεκίνα» στην κίνηση για ταχύτητα μέχρι 50 km/h, το Emergency Assist που εκπέμπει προειδοποιητικό ηχητικό σήμα και στη συνέχεια φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο αν ο οδηγός δεν είναι ικανός να το κάνει, το Lane Assist με ACC για ενεργή παρακολούθηση της λωρίδας κυκλοφορίας με δυνατότητα αυτόματης επαναφοράς στρίβοντας το τιμόνι, το αναβαθμισμένο City Emergency Braking που ενσωματώνει και πρόσκτηση πεζού στο υφιστάμενο σύστημα Front Assist που φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο για την αποφυγή ή/και μείωση των επιπτώσεων μιας ενδεχόμενης σύγκρουσης και το Park Assist 3.0 που παρέχει λειτουργία ημί-αυτόνομου παρκαρίσματος σε παράλληλες ή κάθετες θέσεις στάθμευσης.

Κινητήρες και κιβώτια
Η Volkswagen είχε επιβεβαιώσει την προσθήκη του προηγμένου νέου 1.500άρη κινητήρα τούρμπο, αν και μόλις τώρα αποκάλυψε την πλήρη γκάμα βενζινοκινητήρων ή της κάθε έκδοσης ντίζελ της ανανεωμένης έβδομης γενιάς του Golf. Στη βάση λοιπόν βρίσκεται το γνωστό μας μοτέρ τούρμπο EA211 σε 1,2 και 1,5 lt σε αντικατάσταση των σημερινών 1.2 TSI και 1.4 TSI.

Ο νέος 4κύλινδρος 1.500άρης, που θα κινεί τα δύο νέα μοντέλα 1.5 TSI EVO, αποτελεί εξέλιξη του υφιστάμενου EA211. Φέρνει δε μια σειρά από μηχανολογικές λύσεις που βρίσκονται ήδη σε εφαρμογή στον 4κύλινδρο δίλιτρο βενζινοκινητήρα της Audi, περιλαμβάνοντας νέα διαδικασία καύσης βασισμένη στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller, τούρμπο με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και Active Cylinder Management που «κόβει» του δύο μεσαίους κυλίνδρους όταν η απίτηση φορτίου είναι χαμηλή, εξοικονομώντας έτσι βενζίνη.

Στην πιο ισχυρή εκδοχή του στο the Golf 1.5 TSI Evo, ο νέος 1.500άρης κινητήρας αποδίδει 150 PS και 25,4 kgm στις 1.500 rpm, παρέχοντας την ίδια ισχύ με τον 1.400άρη που αντικαθιστά. Προς ώρας, η Volkswagen δεν έδωσε στοιχεία επιδόσεων, αλλά σημείωσε ότι η μέση κατανάλωση σε μικτό κύκλο είναι 4,9 lt/100 km και εκπομπές CO2 110 g/km, που σημαίνουν αντίστοιχη μείωση σε σχέση με τον αντικαθιστάμενο κινητήρα 0,3 lt/100 km και 9g CO2/km.

Στην πιο οικονομική έκδοση του αυτοκινήτου με το ίδιο μοτέρ, το νέο Golf 1.5 TSI Evo BlueMotion, η απόδοση φτάνει τους 130 PS με την ίδια ροπή (25,4 kgm), ενώ διαθέτει και λειτουργία coasting με μακρά περίοδο σβησίματος του μοτέρ όταν δεν πιέζεται το γκάζι, πετυχαίνοντας σύμφωνα με την ανακοίνωση του κατασκευαστή μέση τυποποιημένη κατανάλωση 4,6 lt/100 km και εκπομπές CO2 104 g/km. Σε σύγκριση με το πιο αποδοτικό μοτέρ 1.4 TSI, αυτό των 125 ίππων, το κέρδος είναι αντίστοιχα 0,6 lt/100 km και 16 g/km αντίστοιχα.

Μεταξύ των προσεχών εξελίξεων που θα κάνει η Volkswagen για το νέος μοτέρ της είναι ένα φίλτρο μικροσωματιδίων , που κατά τους ισχυρισμούς της θα χαμηλώσει ακόμα παραπάνω τις εκπομπές του.

Ψηλότερα στην γκάμα, το παρόν 4κύλινδρο δίλιτρο μοτέρ του Gοlf GTI επαναρρυθμίστηκε, ανεβάζοντας την ισχύ κατά δέκα άλογα και στα δύο μοντέλα. Στη στάνταρ έκδοση, ο EA888 ανεβάζει 230 PS, ενώ στην έκδοση GTI Performance 245 άλογα. Το ανανεωμένο Golf GTE διατηρεί το ίδιο πακέτο κινητήρα/κιβωτίου με το υφιστάμενο μοντέλο, με τον 1.400άρη TSI να βγάζει 150 άλογα και το ηλεκτρομοτέρ 101 PS που μεταφράζεται σε συνδυασμένη ισχύ 204 PS και 35,7 kgm.

Τα υπόλοιπα υβριδικά μοντέλα στην γκάμα του Golf θα είναι ένα 12βολτο σύστημα που θα επικουρεί τον 1.5 TSI. Το 48βολτο σύστημα που υποστηρίζει τα ηλεκτρικά τούρμπο δεν θα χρησιμοποιηθεί στο Golf, καθώς πρόκειται για μια ακριβή τεχνολογία που θα ανεβάσει δυσανάλογα ψηλά την τιμή του. Ένα κόστος που μπορούν να αντέξουν ακριβά αυτοκίνητα όπως τo Audi SQ7 και με βάσιμη πιθανότητα στο προσεχές RS5, οπότε αναμένουμε να το δούμε στο τέλος του επόμενου χρόνου στο VW Touareg.

Την επόμενη εβδομάδα του Los Angeles Auto Show 2016, η Volkswagen αποκάλυψε επίσης το νέο e-Golf. Το αυτοκίνητο που το είχαμε δει ήδη σε preview στο Mondial de l’Automobile στο Παρίσι τον περασμένο Οκτώβριο, διαθέτει συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 38,5kWh σε αντικατάσταση της προηγούμενης των 24,2kWh, αλλαγή που κατά τον ισχυρισμό της VW ανέβασε την αυτονομία του αυτοκινήτου πάνω από τα 300 km.

H Volkswagen τηρεί σιγή ιχθύος σχετικά με τις αλλαγές που προτίθεται να κάνει στο κορυφαίο αυτοκίνητο της γκάμας, το Golf R. Ο Frank Welsch, μέλος του ΔΣ των επιβατικών αυτοκινήτων VW με τομέα ευθύνης την εξέλιξη, αποκάλυψε ότι ισχύς του θα μπορούσε να ανέβει, αλλά σαφώς δεν θα φτάσει τους 420 ίππους του πρωτοτύπου Golf R400. Ο Welsch δεν επιβεβαίωσε για ένα νέο 1.500άρη κινητήρα ντίζελ και τόνισε ότι «δεν υπάρχει ανάγκη αλλαγής του» διότι πρόκειται για τον «καλύτερο στην κλάση του». Η Volkswagen προηγουμένως όμως είχε επιβεβαιώσει ότι οι μηχανικοί της εξελίσσουν μια νέα 4κύλινδρη 1.500άρα μονάδα ντίζελ προς αντικατάσταση του υπάρχοντος 1.600άρη TDI.

Οι υπόλοιπες εξελίξεις στο θέμα των συστημάτων κίνησης περιλαμβάνουν ένα άρτι εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG επτά ταχυτήτων. Θα διατίθεται έξτρα αντί του χειροκίνητου σαμάν με τις έξι σχέσεις και έρχεται σε αντικατάσταση του υφιστάμενου DSG6, για να εφοδιάσει το πιο ισχυρά Golf και να συμβάλλει στην περεταίρω μείωση που προανήγγειλε η VW για τις εκπομπές CO2.

[Πηγή: Drive.gr]

Back to top