ΝΕΑ
Η επιλογή παρουσίασης του ολοκαίνουργιου T-Roc τον ίδιο μήνα που η VW αποφάσισε να τραβήξει την πρίζα του Scirocco, τερματίζοντας την παραγωγή του, κάθε άλλο παρά τυχαία μπορεί να θεωρηθεί. Σηματοδοτεί μια στροφή, όχι μόνο της γερμανικής εταιρείας, αλλά ολόκληρης της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα ψηλά αμαξώματα θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια και ολοένα και περισσότερος κόσμος θα επιλέγει SUV, όχι μόνο για λόγους πρακτικότητας και δυνατοτήτων, αλλά και λόγω στιλ.
Σε απόλυτα νούμερα, οι πωλήσεις των SUV έχουν ξεπεράσει ήδη αρκετές παραδοσιακές κατηγορίες και καταλαμβάνουν πλέον το 27% των συνολικών πωλήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά. Μερίδιο που θα ξεπεράσει το 34% την επόμενη πενταετία και τα 10 εκατ. οχήματα σε συνολικές πωλήσεις. Και όπως είναι φυσικό, η Volkswagen θέλει να κάνει δικό της ένα μεγάλο κομμάτι της νέας «πίτας» που δημιουργείται.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...πρώτη απόπειρα της Škoda στην κατηγορία των SUV έγινε το 2009 με την παρουσίαση του Yeti. Βασιζόταν στην πλατφόρμα PQ35 του Ομίλου Volkswagen και κατάφερνε μέσα σε 4,22 m μήκους να προσφέρει χώρους και πρακτικότητα που δεν συναντούσες στην κατηγορία.
Σε αυτό βέβαια συνέβαλε αρκετά και η σχεδόν τετράγωνη σχεδίασή του, στοιχείο όμως που του χάριζε και διαφορετικό χαρακτήρα σε σχέση με τον πιο «μοδάτο» αισθητικά ανταγωνισμό.
Το όνομα Karoq (Καρόκ), με λίγη φαντασία σημαίνει σε μια ινδιάνικη διάλεκτο της Αλάσκας, «αυτοκίνητο βέλος». Είναι σύνθετη λέξη και προέρχεται από το RUQ (Ρουκ) που σημαίνει βέλος και το KAA’RAQ (Καράκ) που χρησιμοποιούν οι Iνδιάνοι του νησιού Kodiaq για το αυτοκίνητο. Έτσι, όχι μόνο παραπέμπει στο σήμα της φίρμας, αλλά δημιουργεί και έναν ακόμα δεσμό με το μεγαλύτερο αδελφό του, το Kodiaq.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...Από τη στιγμή που η SEAT απέκτησε κατά προτεραιότητα πρόσβαση την πλατφόρμα MQB A0, όφειλε στον εαυτό της να την εκμεταλλευτεί όσο καλύτερα γινόταν.
Δεν υπήρχε λοιπόν τίποτα πιο σωστό από το να τη χρησιμοποιήσει για να μπει στα κόμπακτ crossover, που αυτή τη στιγμή είναι η πιο εμπορική κατηγορία στην αγορά της Ευρώπης. Για να παίξει δηλαδή στο γήπεδο των Renault Captur, Nissan Juke και του ελάχιστα πιο μικρού Ford EcoSport.
Για να σας προλάβουμε, το Arona δεν είναι απλώς ένα υπερυψωμένο Ibiza. Οι φωτογραφίες μάλλον το αδικούν, αφού από κοντά αναδεικνύεται σαφώς καλύτερα το δυναμικό σχήμα με τις ισορροπημένες αναλογίες και τη σωστή δόση εταιρικής ταυτότητας. Τα φώτα είναι εκείνα που περισσότερο φροντίζουν για το τελευταίο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...Η VW ενισχύει τη γκάμα του Passat με μια ιδιαίτερη έκδοση, το Passat Alltrack, που προάγει τις εκτός δρόμου ικανότητες του, με όπλο το πλούσιο πακέτο ενεργητικής ασφάλειας, την τετρακίνηση και την ενισχυμένη εξωτερική του εμφάνιση. Το νέο μοντέλο, που προσφέρεται ήδη στην χώρα μας με τιμή εκκίνησης τα 36.800 ευρώ, διαθέτει μεταξύ άλλων και το πρωτοποριακό σύστημα υποβοήθησης ρυμουλκούμενου (Trailer Assist). Η εξωτερική του εμφάνιση διαφοροποιείται από τα πιο «απλά» αδελφάκια του από το off-road «πακέτο», που περιλαμβάνει τις προστατευτικές ποδιές μηχανικών μερών, υα προστατευτικά στις πόρτες, τους θόλους και τα μαρσπιέ ενώ ενισχυμένο, στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι και το πλαίσιο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Το ανανεωμένο Volkswagen Golf VII ενσωματώνει ελαφρές σχεδιαστικές αλλαγές, αναβαθμισμένη καμπίνα και 3κύλινδρους και 4κύλινδρους κινητήρες τούρμπο.
Το facelifted Volkswagen Golf 2017 αποκαλύφθηκε πρόσφατα στο Los Angeles Auto Show 2016 με ελαφρύ ανασχεδιασμό στο αμάξωμα, αναβαθμισμένα σημεία στην καμπίνα και την προσθήκη του ολοκαίνουργιου 1.500άρη βενζινοκινητήρα τούρμπο με τη μεταβλητή υπερτροφοδότηση.
Το άρτι ανανεωμένο Golf θα διατεθεί στην αγορά από τον προσεχή Απρίλιο και στις τέσσερις φόρμες που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα: 3θυρο, 5θυρο και Variant.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του SEAT Ibiza είναι προγραμματισμένα για σήμερα, σε σχετική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη. Οι πρώτες φωτογραφίες του όμως έχουν ήδη κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο.
Το νέο SEAT Ibiza ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με τον προκάτοχό του, ενώ δανείζεται αρκετά στοιχεία από το μεγαλύτερο SEAT Leon. Έτσι, δείχνει πιο ογκώδες από το προηγούμενο μοντέλο, αν και προς το παρόν δεν γνωρίζουμε τις διαστάσεις του. Στο εσωτερικό, η γωνιώδης σχεδίαση του ταμπλό μάλλον παραπέμπει περισσότερο στο Skoda Fabia. Και το ανοιχτό μπεζ χρώμα του ταμπλό στη μοναδική, μέτριας ποιότητας φωτογραφία που έχει διαρρεύσει, υποδηλώνει ότι θα υπάρχουν κάποιες δυνατότητες εξατομίκευσης της εμφάνισής του.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Με το Kodiaq Sportline η Škoda μας δείχνει την σπορ πλευρά του νέου της SUV.
Οι αισθητικές αλλαγές εντοπίζονται στη μάσκα, τις ράγες οροφής, τους καθρέφτες και τα περιμετρικά διακοσμητικά των παραθύρων που είναι μαύρου χρώματος, καθώς και στα πίσω φιμέ τζάμια και το ασημί διακοσμητικό που αγκαλιάζει την ποδιά του πίσω προφυλακτήρα.
Επιπλέον, στο πλάι συναντάμε βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος προστατευτικά, με την εικόνα να συμπληρώνουν οι τροχοί των 19”. Στο έξτρα εξοπλισμό υπάρχουν και τροχοί 20”.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...